جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا

اس ام اس دلتنگی


جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا


شده ام شنبه ...
همه می خواهند از من شروع کنند ...
"ترک کردن را"

جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا

دستهایم را محکمتر بگیر
من هنوز هم نمیخواهم

تورا ...
به دست خاطرات بسپارم ...

جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا

همین روزها ...
بین همین نوشته ها ....
نامت را بلند فریاد خواهم زد! ...
 

 
جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه

یخود دلتون رو به عشق خوش نکنید!
من عاقبت آنم!

چشم های گریان!

موهای پریشان!
او با دیگری خندان!

مطالب عاشقانه و زیبا

دلتنگی سهم ماست. . . !
از خاطراتی که یه روز، خاطره نبودن، زندگی بودن. . .

جملات ناب و دلنشین

چقدر "سنگین" است!
تکلیف زندگی،
بی تو. . . !

جملات ناب . مطالب عاشقانه و زیبا

هیچوقت نفهمیدم چه رازیست میان دلم و دستم ...!
که هرچه را دلم خواست از دستم رفت

جملات دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا

دلتنگم
برای او نه
برای منه قبل از او
چقدر قشنگ بودم. . .

جملات زیبا و دلنشین . مطالب عاشقانه و غمگین

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن
واسه دلخوشیم ... !!

"" تو ""
دو کیلومتر ...

جملات ناب و دلنشین سنگین . مطالب غمگین و زیبا

حسرت!
یعنے رو بہ رویم نشستہ اے
و باز خیسے چشمانم را
آن دستمال خشک بے احساس پاک کند. . .

حسرت!
یعنے شانہ هایت، دوش بہ دوشم باشد
اما نتوانم از دلتنگے بہ آن پناه ببرم. . .

حسرت!
یعنے ت و
کہ در عین بودنت داشتنت را آرزو مے کنم. . .

جملات ناب و دلنشین . مطالب عاشقانه و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد