جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلتنگی های من

اس ام اس دلتنگی



دلتنگی های من

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را
گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند…

دلتنگی

اینجا زمین است، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی!

فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست

دلتنگی های عاشقانه

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو
تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود
می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو

  

دلتنگی های زیبا

تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

جملات دلتنگی

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم

نگاهت همچو شبنم آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم

متن دلتنگی

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

اس ام اس دلتنگی

هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من . . .

دلتنگی های غمگین

یک چشم من از روز جدایی بگریست
چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست

چون روز وصال شد فرازش کردم
گفتم نگریستی نباید نگریست

دلتنگی های سنگین

دنیا مثل پاییزه ، هم قشنگه هم غم انگیزه
قشنگیش به خاطر توست ، غم انگیزیش به خاطر دوری از توست

دلتنگی های دردناک

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نداره
پس عمری که بی تو میگذرد مرگیست به نام زندگی

دلتنگی های 93
نظرات 1 + ارسال نظر
بغض جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ

شبیه برگ پاییزی پس ازتوقسمت بادم /خداحافظ ولی هرگزنخواهی رفت از یادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد