جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

قشنگترین جملات عاشقانه




قشنگترین جملات عاشقانه

نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند

نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست

  

قشنگترین جملات عاشقانه

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود

قشنگترین جملات عاشقانه

سرم را شاید بتوانند گرم کنند دیگران
اما وقتی تو نیستی
هیچ کس نیست دلم را گرم کند

قشنگترین جملات عاشقانه

عشقو باید باورکرد ...
بوسه رو باید حس کرد ...
احساسو باید لمس کرد ...
امــــــــّـــــــــــا ...
دوست داشتنو باید ثابـــت کرد

قشنگترین جملات عاشقانه

نگاهی کردی و از خود نگرانم کردی
نگران ، پیش نگاه دگرانم کردی

من نظر باز نبودم ، تو به یک چشم زدن
در چراگاه نظر ، چشم چرانم کردی

قشنگترین جملات عاشقانه

گر دلی دارم بدان در دست توست
گر تنی دارم بدان سر مست توست

گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
کین دل ساده من پیوست توست

قشنگترین جملات عاشقانه

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری

قشنگترین جملات عاشقانه

عشق تو همچون افقی بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست

زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم آرزوست

قشنگترین جملات عاشقانه

دستهایت؛ تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم کابوس نمی بینم

قشنگترین جملات عاشقانه

برای من دعا کن
اجابت ، مسئله نیست
نیاز من آن آرامشی ست ، که بدانم به یادِ منی

قشنگترین جملات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد