جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا به همراه تصاویر عاشقانه


جمله در مورد بی وفایی

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند !
من برایِ تو می نویسم
تو برایِ او می خوانی.. .



  

جمله در مورد عشق و علاقه

کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت
بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
باکمبود دستهایت چه کنم؟



جمله در مورد بغض و گریه

کم کم به بغض هایم خمس تعلق می گیرد...

سالهاست در گلو مانده ان.....!!!!!!



جمله در مورد زندگی

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست
که من به زندگی نشستم!

جمله در مورد انتظار

نقاش خوبی نبودم…

اما

این روزها

به لطف تو

انتظار را دیدنی میکشم.



جمله در مورد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد