جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب زیبا و معنی دار


مطالب زیبا و معنی دار

دلم میخواست بفهمی که نباشی تلخ و سردم
شاید دیره ولی حالا میفهمم اشتباه کردم
از اون روزی که بهت گفتم به چشمای تو دل دادم
نمیدونم چجوری شد که از چشم تو افتادم
واست اصلا مهم نیست که چقدر بی تو و آشفته ام



  

اس ام اس غمگین جدید

من از تکرار بی زارم ، از این لبـــخند پژمرده
از این احساس یأسی که تورو از خاطرم برده



حسرت یعنی

یعنے رو بـﮧ رویــــــــمـ نشستـﮧ اے
و باز خیســـــے چشمـــانـــمـ را
آن دستمال خشکــ بے احساس پاکــ کنــــد .
حســــــرت !
یعنے شانـﮧ هایت ، دوش بـﮧ دوشــــــمـ باشد
اما نتوانـــم از دلتنگے بـﮧ آن پناه ببـــــــرم.......
حســــــرت !
یعنے تــــ ــــو
کـﮧ در عین بـــــــــودنت داشتنتــ را آرزو مے کنــــــــم



درد , سکوت , بغض

اینجــــــــا آرامگاه بغض هـــای کهنه است
کمی سکوت!
که اگربیدار شوند درد دارند لعنتی ها



اشک و عشق و حسرت

گفتم:آقای دکتر گلوم خیلی درد میکنه
گفت:بگو آآآآآآآآآ
گفتم:آآآآآآآ
گفت:نه ،گلوت چرک نکرده
گفتم:آخه خیلی درد میکنه نمی تونم درست حرف بزنم.
یه سیلی زد زیر گوشم
اشکام که ریخت درد گلوم هم رفت.....



مطالب زیبا و معنی دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد