جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه

جملات زیبا

باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند
زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید
آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست . . .

  

جملات زیبا
چه سنگین گذشت عصر بارانی ام
گویی نوازش نمی کرد ، باران صورتم را
گریه ام ، فریادم ، تنها سکوتی بود
تا حرفهایم
در بستری از بغض بخوابند . . .

جملات زیبا
بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه
من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم
دوستت دارم

جملات زیبا
صبر کن سهراب!
آری… تو راست می گویی
 آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است!
اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟
 من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست…
صبر کن سهراب!
 قایقت جا دارد؟
 من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

جملات زیبا
دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم…..
 شاید فردا که من نباشم
از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!

جملات زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد