جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه بهمن 93 SMS JADID اس ام اس های زیبا


اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا


تو آن باران تند بی قراری که راهی غیر باریدن نداری
 نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها نباری

  

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا
فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست !
مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا
اینکه چقدر از آنروز ها گذشته ،
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم،
یا اینکه هرکداممان کجای ِ دنیا افتاده ایم…
اصلا مهم نیست.. !
باز باران که ببارد ،
هر وقت که میخواهد باشد ،
دلم هوایت را میکند …

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا
باران که میبارد
باید یه آغوشی …
پنجره ی بازی …
بوی خاکی …
صدای تپش قلبی …
گره ی کور دست ها و پاهایی …
باید چیزی باشد
باران که میبارد …
باید کسی باشد!

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا
من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

SMS JADID

اس ام اس های زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد