جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و عاشقانه matn haye ziba



اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba


قهرم!
با دنیایی که بینمان فاصله ای به درازای حسرت "ندیدن تو" گذاشت!

  

اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد

اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم ...


اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
وقتی از کسی کینهای به دل میگیری
در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کردهای.

اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
چه ساده میگذرند ساعتهای عمرمان!
وماچه ساده میگذریم از این ساعتها ... !!!


اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
آتش از اندوه هجران بهتر است
بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است

من نمی دانم کجا خواندم، که یادم داده است؟
یار وقتی در کنارت نیست، کوری بهتر است ...


اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
زیباترین حس سجده ..
این است ک ه ..
تو در گوش "زمین" پچ پچ میکنی ..
اما ..
در "آسمان" صدایت را میشنوند.
 

اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
وقتی رفتی تا آخر برو، وقتی ماندی تا آخر بمان ..
این تن ... خسته ست!

از نیمه رفتن ها ....
از نیمه ماندن ها ....

اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
با نقش خیال تو ره خواب زدم
داغی ز جنون بر رخ مهتاب زدم
تو عشق شناور دل من بودی
در حسرت دیدار تو بر آب زدم


اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
توصیه ای مهم برای آنان که دنبال بزرگی می گردند:
فقط با ادب باشیم، ادب بزرگی و احترام می آورد ...


اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
انسان ها آفریده شده اند که به آن ها عشق ورزیده شود.
اشیاء ساخته شده اند که مورد استفاده قرار بگیرند.

دلیل آشفتگی دنیا این است که:
به اشیاء عشق ورزیده می شود و انسان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اس ام اس جدید و عاشقانه
matn haye ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد