جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا sms ziba جملات زیبا




اس ام اس زیبا

sms ziba

جملات زیبا


چقد دردناکه آچار فرانسه همه باشی
ولی خودت گره های کور زندگیت رو به زور دندونات باز کنی...

  

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
تــو هـنـــوز ,

بـا تمـام نبودنـت ,

تنهــا پناهگـــاه مــن ,

از ایــن آدم هایــی..

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
عاشقانه با من باش
عشق فقط کنارهم بودن نیست
عشق فقط حرف عاشقانه نیست
عشق فقط ظاهر نیست
عاشق که باشی
حتی اگر نباشم
تو عاشقانه با منی
عشق یعنی من و تو...

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
یه وقتایی هست ...
نه "گریه کردن" آرومت میکنه ..
نه "نفس عمیق" ...
نه "یه لیوان آب سرد"...
نه "داد زدن" ...
یه وقتایی هست که
فقط
نیاز داری ،
بـــــــــمــــــــــیــــــــــــرِی ...
همین ..!
=======
وقتی دلتنگی ازحدبگذره.......


دلـــــــــــــت


واسه قهرها وبهونه هاش هم

تنگ میشه....!!!

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
نبودن هیچکس سخت نیست
فراموش کردن یک"بودن" سخت است...

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
فرقـی نمـی کند !! بگویم و بدانـی ...!
یا ...نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!
در خوب ترین جای جهان جا داری ...!

جایـی که دست هیچ کسـی به تو نمـی رسد.:
دلــــــــــــــم

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است...

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
یکم گیجم و افسرده
یکی که تنها تو حبس خودش مرده

یکی که بارون رفته از یادش
یکی که تا صبح نمیبره خوابش

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا

“برداشــــت”
کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا
اینی که میکشم درد نبودنت تو این روزا نیست
تاوان بودنت تو اون روزاست !!

اس ام اس زیبا
sms ziba

جملات زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد