جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های زیبا jomalate ziba اس ام اس عاشقانه




متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه


این روزها نه به برگشتنت فکر مى کنم... نه به خاطراتت....
هر شب مقدارى بغض ، خاطره،قول و قرارهاى به انقضا رسیده..

  

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
نمى دانى کسى که بارها رفته باشد دیگر ارزشش را از دست میدهد....
اگر تمام وقت را بجاى خر کردن من ....
صرف ادم شدن خودت مى کردى ...!
الان قیمت اندکى داشتى....!

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
مرا از چه میترسانى؟ از نبودنت ؟ از تنهایى؟
از گم شدن میان ادمک ها؟مرا میترسانى که
 اگر نباشى گریه مى کنم و میمیرم ؟!
اخ که چقدر تو ساده اى ....!

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
چشمها رابستم ولی دلم گرفته ای کاش..
ای کاش چشمهایم رامیبستم،دلم راضی میشد..ای کاش ..ای کاش...

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺑﺩار ؛
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ "ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ" ﺑﺪﻫﺪ ،
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ
"ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ"

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
 خدایا این "قسمت "را کجا فرستادی که
 هر بار نوبت من شد گفتند: "قسمت" نیست...!!

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
تاریـــــکے کــه تـــرس نــــدارد…

از مـــردمــــانــے بـتـــــرس کــه در روز روشـــن

قـصـــــد تــــــــاراج احســـاسـ♥ــت را دارنـــــد!!

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
عـشـق چـه از در بـیـایـد ..

چـه از در بــرود ..

فـرقـی نـمـی کـنـد..

خـانه را حـتـمـا بـوی حـادثه پـر خـواهـد کـرد !

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
بلند شو…

گرد و خاک، از تن پوش بـتکان

و در تقویمت بنویس:

این سزای رهگذری بود که
به تیرک ِ لق ِسر ِ گذر تکیه کرد

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
خـستـه ام ..

از تــقدیـری که

فــــاصـــلــه را

مــی کــــوبـــد

بـــر صــورتـم !!

متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند

از آدم های یک ساعت دیگر میترسم

چون درگیر هزاران ثانیه اند

ثانیه هایی که در هرکدام

رنگی دگر به خود میگیرند !
متن های زیبا
jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد