جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز فیسبوکی جدید tanz khandedar


طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


 آرزوهای من خعیلی بی حیان
.
هیچکدوم جامعه عمل نمیپوشن....
.
بی ادبا.!!!

  

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


دو تا bmw با هم ازدواج میکنن

اگه گفتی بچشون چی میشه؟؟

بچشون میشه پراید

میدونی چرا؟؟

چون ازدواج فامیلییی بوده..

میفهمی؟؟:|

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


50 تومن گذاشتم ته کمد زیره لباسام

که یادم بره و بعدا ببینم روحم شاد شه

.

الان 6 ماه گذشته,ساعتی نیست که بهش فک نکنم

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


از پسره پرسیدم چرا موهات سیخ سیخیه؟

گفت:یکیشون سفید شده بقیه به احترامش وایسادن:|

تا حالا انقدر قانع نشده بودم

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


روزی شخصی نزد حکیمی رفت و گفت:

عرضی دارم

حکیم فرمود:عرضت را بگو

شخص گفت:178 سانتی متر

حکیم فرمود:طولت را هم بگو

و شخص گفت210 سانتیمتر

بی مزه هم خودتی

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar
 میگن واسه کسی بمیر که واست تب کنه..

کسی تب نکرد؟؟

..سرفه چی؟

عطسه هم نبود؟؟

سکسکه؟!!

اصلن کسی هست؟؟

برم؟؟!!!!

حساسیت فصلی هم قبوله!...

خدایا دستت درد نکنه به ما که رسیدی همه رو شفا دادی!!

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


هی رفیق

اگه روزی آمدی سر قبرم..

.

ناموسن فاتحه بخون الکی پیس پیس نکن

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


پسر باس تا عشقش پست میزاره بیاد زیرش کامنت بذاره...

"این دختر صاحب داره"

لطفا بی منظور لایک کنید!

عاغامووون کووشی بیا بنویس دیگه..!!

عاغاا؟

نیس عاغاا؟؟؟

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


دعای آخر شب:

خداوندا

به ما قدرتی عطا کن تا بتوانیم وای فای را خاموش کرده و مثل آدم بخوابیم

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


الان با بابام دعوام شد.دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم,

منم یهو رفتم تو فازه هندی گفتم:بزن پدر!..بزن

بزار بفهمم که پدر بالای سرمه

بزن که بفهمم هنوز بی صاحب نشدم...

بابامم چنان زد تو گوشم که مثل لواشک چسبیدم به فرش!!

این فیلما همش دروغه :|!!

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar


چقدر کصافط زیاد شده!

الان سرمو از پنجره اتاقم کردم بیرون داد زدم
کصاااافط..همه برگشتن نگاه کردن

طنز فیسبوکی جدید
tanz khandedar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد