جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های زیبا sms jadid اس ام اس زیبا و عاشقانه



جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه


سکــــوت پشــت گــــوشــــی تلفــــن سنگیــــن تــــریــن

سکـــوت هـــــاســـــــت

نـــه از دســـت هــا کـــاری ســاختــه اســت

... نـــه از چشـــم هـــا . . . .

  

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
بـیـخـیـال ِ حـرف هـای ِ مـــَــردُم ...

بـــیـا و مـرا بــبـ ــوس !
آنــها پـشـت ِ ســَـرِ خــــــُــــــدا هـم کـه خــُـداسـت حــرف مـی زنـنـد ... !!!

واے بـهـ حـــال ِ مــــن و تـــــو . . . !

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
ﺭﻭﯼ ﻣـﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾﮑــﯽ ﻗﺪﻡ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ...
ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻟــﻢ
ﻧﻪبودنــــــــت ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ

ﻭ ﻧﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧــــــﺖ ﺭﺍ ......

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
 هر شب ماه ، سرِ آفتاب را زیرِ ابر میکند و من هر شب ، سرم را زیرِ آوار نبودنت …

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
عجب خیاط نامردیــــــــــست دنیا!
دل هیچکــــــــــس را بــــــــــراى من تــــــــــنگ نــــــــــدوخــــــــــــــــــــت

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
عشق چیز عجیبی ست

وقتی از من دیکتاتوری می سازد زودرنج

که تنها تو را انحصاری میخواهد

از تو نازک دلی که اشک مرا تاب نمی آورد

عشق چیز عجیبی نیست

شاید اما من و تو عجیب عاشق شده ایم ...

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
پی کدام نخود سیاه بفرستم دلم را وقتی فقط

بهانه ی آغوش تو را می گیرد ...؟

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
به بعضیا باید گفت :

شما نگران برخورد سرد من نبآش !

با اونی که باید گرم باشم

داغه داغم ...

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه
خوب من ...

دست و بالم از حرف خالیست ...

هر چه هست تویی و حرف نداری!

بودنت را دوست دارم

جمله های زیبا
sms jadid
اس ام اس زیبا و عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد