جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب بسیار زیبا matn ziba




مطالب بسیار زیبا

matn ziba


دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر..
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها..؛

  

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
بایدکاری کن توکه بازمثل قدیما به هم خیره بشن چشمای خیس و اشکی ما...
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا...

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
 بالاترین زیبائی ، سادگی و آرامش درون است ….

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
 بایدکاری کنی آروم بگیرم...
باید یک لحظه دستاتو بگیرم...

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
اگر یک روز از زندگی من
باقی مانده باشد،
از هر جای دنیا
چمدان کوچکم را می‌بندم
راه می‌افتم
ایستگاه به ایستگاه
مرز به مرز،
پیدایت می‌کنم،
کنارت می‌نشینم،
روی سینه‌ات به خواب می‌روم.

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
 یه امشب جای من باش...
جای اونی که چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
در زندگی برای آنچه ارزش ندارد نجنگید…
هدف آسان وجود ندارد.در دوران سالخوردگی
 روزهای آسایش را به خاطـــر نخواهید آورد
تنها لحظاتی را تحسین خواهید کرد که با سختی ها
جنگیده و به رؤیاهایتان دست یافته اید..

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
 تو ازاحساس من چیزی نمیدونی...
که داری بیخودی منو میرنجونی

مطالب بسیار زیبا
matn ziba
 شادمانی دوست داشتنی ترین شکلِ جرات است.

مطالب بسیار زیبا
matn ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد