جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید jomalate ghamgin متن های زیبا



اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


پشــت این بغــض سنــگین


بیــدی نشـــسته بــود

کــه خیــال میـــــــــــکرد با ایــن بــاد هــا نمـــی لرزد… 


  


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


همه چی تموم شدخداحافظ

سخترین جمله ای که می تونه آدمو داغون کنه 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


به مرگ

گرفته ای مرا

تا به تبی راضی شوم

کاش می دانستی

به مرگ راضی ام وقتی که

تب می کنم از دوری ات 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


بهت پیله کردم نمیمونی پیشم...
نه میمیرم اینجا نه پروانه میشم... 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


به بعضیا باید گفت آگـه چیزی گُفتــَم نآرآحَتـــ شُـدی

بگــو دوبآره میخوآمــ بِگَــمـ... 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


از حقیقتـــــــــ های تلخ خسته ام

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستـــــت دارم 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


بی خیال است...

خیلی بی خیال...

همان کسی که...

تمام خیال من است... 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


تیغ روزگار شاهرگ “ کلامم ” را چنان بریده
که سکوتم “بند” نمی آید ... 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


چه دنیای عجیبی است

همه میگویند،حرف دلت را بزن

اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !! 


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند…


اس ام اس جدید

jomalate ghamgin

متن های زیبا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد