جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد


عکس کیک تولد دخترانه ی زیبا


اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

گل غنچه کرد و غنچه شکفت

و خداوند در بهترین روز تاریخ

زیباترین هدیه اش را به ما داد

  •

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم

که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت

چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی

هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی

روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره

روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم

جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما

همه جملات فرار کرده اند

همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

داره بارون میاد

خوب که نگاه کردم

هوا که ابری نبود…

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

برای روز تولد تو 10 شاخه گل میخرم

9 شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم

تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

تبریک دست خالی مرا

با سخاوت بی حدت بپذیر…

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

نگاهت را قاب می گیرم

در پس آن لبخند

که به من شور و نشاط زندگی می بخشد

امروز روز توست…

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست

پس برای من بمان و بدان که

عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

روز تولد تو ستاره ها دمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روز تولد تو بخت من از راه رسید

نیمه جونی ، جون گرفت تشنه به دریا رسید

تکرارحرف های منی مثل سرود زندگی

عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولدت مبارک

sms tavalod

با هفتا آسمون پر از گل یاس و میخک

با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد