جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدیدخرداد

گل کوکب

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

ﺍﻣﺮﻭﺯﻫﻢ ﺑﺎ “ﺑﻰ ﺗﻮ” ﺑﻮﺩﻥ ﮔﺬﺷﺖ

ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ “ﯾﺎﺩﻡ” ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ

 

 •

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺕ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺑﺎﺷﻢ

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

قوانین و فرمول های فیزیک را هم به هم ریخته ای!

نبودنت وزن دارد

تهی اما سنگین …

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

خریدار ندارد

دلی کـــه برایت ” لک ” زدہ است !

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

بگذار بسوزم

صدایم که به تو نرسید شاید”دودم”برسد!

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

حــــس خوبـــــی نیست!

در رویایــــــــــــــــه کســــــــــــی گــــــــــــــم شوی

کــــــه فکــــر تـــــو حتــــی در خوابــــــش هم نمیگنجـــــــد

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

عشق واقعی اونجاست که زن با تمام عصبانیت

با مشت بکوبه به روی سینه شوهرش بهش بگه

برو تنهام  بزار ولی اون اروم بغلش کنه بگه نزن دستت درد میگیره

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺩﻭستــش ﺩﺍﺭﯼ

ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯽ ﺷﯽ

ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺷﯽ

ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ

ﻫﻤﺶ الکی ﺍﺯﺵ ﺩﻟﮕﯿﺮﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺷﯽ

ﻣﺪﺍﻡ ﻧﮕﺮﺍن و ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﯽ

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ …

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

حال لیوانِ ترک خورده ای که پر میشود از چای داغ را میفهمی؟

حالِ دلم اینگونه است !

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

تنها یک برگ مانده بود

درخت گفت : منتظرت میمانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

چه ساده اومد تو زندگیم

آروم بش دل بستم

کودکانه دنیامو باهاش تقسیم کردم

باورم شده بودکه تا آخرش میمونه

اما از اولشم قرار نبود تا آخرش بمونه

چه بی صدا قلبم شکست

میون این همه سادگی

چه پیچیده شده نبودنت

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

مهربانم!

عالم از توست

اللهم عجل الولیک الفرج

اس ام اس جدیدخرداد

خیلی خسته ام

خسته تر از آنکه

بخواهم راجع بهت فکر کنم

که بودنت را آرزو کنم یا رفتنت 

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

تمام روزهایی که “سرگرمی ات” بودم

“زندگی ام” بودی !

اس ام اس جدیدخرداد

sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد