جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید وجالب


اس ام اس جدید وجالب


عکس بچه های ناز و مامانی


اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

کارگردان دنیا خداست!

مهم نیست نقش ماثروتمند است یا تنگ دست…

سالم است یا بیمار

مهم اینست که محبوبترین کارگردان عالم نقشی به ما داده!

نباید از سخت بودن نقش گله مند بود…

چرا که سخت بودن نقش :

نشانه اعتماد کارگردان به شایستگی بازیگر است

  

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

قبر ها پر است
از جوانانی که می خواستند
در پیری توبه کنند

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

خواستن ؛ همیشه توانستن نیست …. !

گاهی خواستن

داغ بزرگی است که تا ابد بر دلت می ماند … !!!

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

بگذار صدای گام هایت در گوش باد بپیچد …
آرام آرام ، بیا ….
در مسیر نسیمِ عشق …
درِ کنعانِ دلم …
چهارتاق به رویِ بویِ پیراهنت باز است …

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

تکرار اسم تو این روزها

حادثه ی تکراری زندگی من است

هیچ دیوانه ای از این همه تکرار

به اندازه ی من ، لذت نخواهد برد

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

بارها گفتم به تو :

چشمها

برای نگاه است

اما ..

تو ..

هرروز با آنها ..

حادثه می آفرینی . . .

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

عاشق‌تر از همه‌ی ما

موشِ کوری‌ست ،

که زیبایی جفـتش را

چشم بسته باور می‌کند…!

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

به من نگو “گلم”!
من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم…

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

همین که یه “ماه” داشته باشی

دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

دق کردم!…

پشت خنده های تلخی که…

هیچگاه کسی به آن شک نکرد!!!

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

همه درست شبیه هم هستند

فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ می گویند…

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

“آینده”

مکانی نیست که به آنجا می رویم،

جاییست که آن را به وجود می آوریم.

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش آرزوےِ هر روز مـَن استــ

ـ پـَخشِ زنده ےِ نگـاهِ توستــ …

هَمیـن…

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

دلم

هوای تو را دارد . . .

خدا کند راست باشد

که می گویند . . .

دل به دل راه دارد

اس ام اس جدید وجالب

sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد