جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جک جدیدوزیبا


جک جدید


عکس بچه های شلوغ کار
از فواید ماه رمضان و روزه داری اینکه با تحمل گرسنگی حال فقرا و گرسنگان را درک میکنیم

بعدش زخم معده و سنگ کلیه و صفرا میگیریم پس حال بیماران را هم درک میکنیم
 بعد در اثر گشنگی عصبی و پرخاشگر میشیم حال دیوانه ها را هم میفهمیم...
  
جک جدید

امروز فهمیدم منم آدم شاخصیم تو این مملکت
بانک ملی 5000 تومان از حساب همه برداشت کرده ولی حساب من 2000 تومان بیشتر نداشتم و 3000 تومان بدهکارم
الان اسم من در کنار اسم سران بدهکاران بانکی می درخشد.
حالا شاید رفتیم کاندا دیگه ما رو حلال کنید :))

جک جدید

به نظر من اگه کسی رو دیدین که هنوزم داره از وایبر استفاده میکنه باهاش ازدواج کنین
اینا خیلی وفادارن !!

جک جدید


دیشب رفتم کفش خریدم 80 تومن.  با کارت بانک ملیم  کارت کشیدم...


اس اومد مبلغ 850.000 کسر گردید .
اون 5000 تومن اضافیشم شیرینی کفشته. مبارک باشه خیلی قشنگه!

جک جدید


این دهه 60 ها ک هی میگن ما نسل سوخته ایم
فکر نکن
ما یادمون رفته ,رمضوناشون تو زمستون بوده
سوسولا

.
.جک جدید

دو روز بعد اعلام نتایج کنکور از "قلم چی" به من زنگ زدن گفتن دو میلیون بهت میدیم برو بگو من "گزینه دو" ثبت نام کرده بودم!

جک جدید

احسان علیخانی اعلام کرده امسال اسم برنامشو از ماه عسل به (گریوانه) تغییر میده تا مشت محکمی تو دهن رامبد جوان وخندوانه باشه!

جک جدید

امید را از نجاری آموختم که مغازش آتش گرفت و زغال فروشی باز کرد...!

البته مواد هم میفروخت همسایه ها لوش دادن

جک جدید


تـو کـوچـه دعـوا شـده بـود ، بـعد یکیـشون داد میزد بـه اون یکـی میـگفـت:


تـو اگـه پـدرسـگ نبـودی ایـن موقـع روز اینـجا نبـودی !

بعـد خـودشـم اونـجا بـود :))

درواقـع مـاهـم اونـجا بـودیـم ... :|

جک جدید

آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند

حرفهای عاشقانه نمیزنند
چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی
آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند
خودشان هم عاشق نمیشوند
یعنی گاااو میمونن .... گاواااا
عین گاو میان ، عین گاوم میرن

جک جدید


من دیگه طاقت ندارم

عید فطر مبارک :|

.
.

سر جلسه کنکور ، مدادم تنها کسیه که از مغزش استفاده میکنه :|جک جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد