جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین
عکس های جالب و دیدنی جدید

ﺧـــــــــــــــــﺪﺍﯾـــــــﺎ ... ! ! !

ﻣـــﻦ ﮐﻪ ﻏـــﺼـﻪ ﻫﺎﯾـــﻢ ﺭﺍ ﺳـــــﺮ ﻭﻗـــــﺘـــ
ﻣﯿــــﺨـــــــﻮﺭﻡ ...
ﭘـــــﺲ ﭼــــــﺮﺍ ﺧــــــــﻮﺏ ﻧﻤـــــﯿﺸــــــﻮﺩ
ﺩﺭﺩ ﻫـــــــــــــــــﺎﯾــﻤـ ـ ـ ـ ــ !!!
   
اس ام اس غمگین


روزگار...
ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﭼﻪ ﻣﯿﮕﺮﺩﯼ ؟؟؟؟؟

ﻓــــﺎﻝ ﻣﺎ ﮔﺮﻓــــﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﺩ !

ﺣﺎﻟـــــــﻤﻮﻥ ﻣﻬــــــــﻢ ﺑﻮﺩ
ﮐــــﻪ ﺗﻮ ﻣﺎﻫــــــﺮﺍﻧﻪ ﮔﺮﻓﺘـــــــــــﯼ ...

اس ام اس غمگین

ﺧـــــــــﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺁﺳﻤـــــــــــــــﺎﻥ !!
"ﺑﻐﻀﺖ " ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ...
ﺍﯾﻨﺠﺎ! ﺑﻌﻀـــــــــــﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣـــــــــــﺎ !
ﻣﻮﻗﻌــــــﯽ ﮐﻪ ﺑﻐﺾ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ،ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﻋﺠﯿﺐ
ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ :
 ﭼﺘــــــــــــــــــــــﻪ ﺑﺎﺯ؟؟

اس ام اس غمگین


انگار رژیم دارند..!

همه آنهای که به من میرسند

زود سیر میشوند..
اس ام اس غمگین

از تمام دلخوشی های جهان دل کنده امروز و شب
 چشم انتظار لحظه ی جان کندنم
باز در آئینه تصویرم کمی نا آشناست
از صدای خویش می پرسم که این آیا منم؟!
اس ام اس غمگین

بنوازید...

بنویسید...
این داستان  ماست:
زندگی با رویای آرزوهای زنده به گور شده

اس ام اس غمگین

غمگینم

همانندِ..جوان ِ لحظه ی اعدام ;

بـــه گریــه مـادرش میــخـندید ;

خاطرش آمد بچگی اش گفته بود : خنده ات آرامم میکند ....!

اس ام اس غمگین


تاب تاب عباسی ......

یادش بخیر اون بازی ........ !!

هربار قسم می دادم ......

خدا منو نندازی .........

اما الان ........

تاب تاب عباسی .......

" خدا " خستم از بازی .........

دنیا چقدر تابم داد ...........

کاشکی منو بندازی ............. !!!!!!!!!!!!!!

اس ام اس غمگین


با دستان خالی از دنیا خواهم رفت …
نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم !

اس ام اس غمگین


ﺯﻣﯿـــﻦ ﻗﺎﻧـﻮﻥ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺩﺍﺭﺩ؛

ﻫــﻔﺖ ﻣﯿﻠﯿـــﺎﺭﺩ ﺁﺩﻡ!

ﻭ ﻓﻘـﻂ ﺑـﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬــﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗﻨﻬـﺎﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ

ﻭ ﺧﺪﺍ ﻧﮑـــﻨد ﮐـﻪ ﺁﻥ ﯾـﮏ ﻧﻔـــﺮ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﺑﮕــــﺬﺍﺭﺩ،

ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻫـــﻢ

ﻏﺮﯾﺒـﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ!

اس ام اس غمگین


چه حماقتی


مرا یاد نمی کند و من باز می خواهمش

چه غرور بی غیرتی دارم من:(

اس ام اس غمگین

هی لعنتــــی !


مـــن مــــــی روم !

تـــو مـــــی مــــانــی بــا دنـیــایـــی از خــــاطـــــرات

راســتـــی آن روز کـــــه دلـــــداده تــو شــــدم یــادت هست ؟

از آن جــا بـــه بـــعــدش را پـــاک کــــن !

اس ام اس غمگین
.


ﺑﺮﮔﺮﺩ

ﻧـﻪ ﺍﯾﻨﮑــﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾــﺖ ﺗـــﻨـﮓ ﺷـﺪﻩ ﺑﺎﺷـﺪ ﻧــــﻪ !

ﺧﻨـﺠــﺮﺕ ﺟـﺎ ﻣـﺎﻧـﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﻤــﯽ ﮔـﺬﺍﺭﺩ ﺗﮑﯿــﻪ ﺑـﺪﻫــﻢ …اس ام اس غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد