جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و عالی زیبا

اس ام اس جدید و عالی زیبا
عکس غروب دریا,aks ghorob,گالری عکس غروب دریا,تصاویر بسیار زیبا از غروب دریا,عکس منظره غروب دریا,تصاویری از غروب دریا


اس ام اس جدید و عالی زیبا

ﺷﻮﺭﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﻴﺎﻭﺭ ﺩﻧﻴﺎ …

ﻣﻦ ﺁﺭﺍﻡ ﺟﺎﻧﻰ ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﺷﻴﺮﻳﻨﻰ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻳﺶ
ﺷﻮﺭﻳﺖ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ …
ﺗﻠﺨﻴﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺑﻴﻦ ﻣﻴﺒﺮﺩ
.

.

.

.

  

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
مورد داشتیم
تو خواستگاری
پسره خواسته با دختره برن تو اتاق
حرف بزنن…
+
+
+
+
بعد دختره گفته :
NO PV
همینجا تو گروه بگو
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
مادر شوهر چیست؟
+
+
+
کسی است که بعد از به پا نمودن شر
میگوید: “والا من چیزی نگفتم
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
مورد داشتیم دختره به خواستگار فلجش جواب مثبت داده…
تا ببرنش برنامه ماه عسل احسان علی خانی رو از نزدیک ببینه
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
من که میدونم چه دسته گلی به آب دادی، میخوام از زبون خودت بشنوم!
+
+
+
+
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیری مادرا از بچه ها در طول تاریخ

.

.

.

.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
ای کاش زندگی دنده عقب داشت
جوانی هم المثنی داشت
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
رفته بودم سینما ،فیلم اکشن بود؛
دو نفر خفن دارن همدیگه رو تو آشپزخونه میزنن
یکی با قمه یکی هم با اره برقی!!
اینم عکس العمل خانوم ردیف جلویی:
وااااای چه کابینتهای قشنگی
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
لبخند بزن
وقتی پرنده ی دلت می شکند
این دنیا و مردمانش ارزش
گریستن ندارند
بالت که زخمی شد
گوشه ای از آسمان بنشین
تنها خداست که قدم به قدم با تو
می آید
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
مردم مردای قدیم کوه دردم ک رو شونه اشون بود خم ب ابرو نمیاوردن
الان ابرو هاشون ک قرینه در نمیاد تو فیسبوک و لاینشون میزنن
تو یکی از بحرانی ترین زمان های زندگیم هستم
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
عشق، خنده های ساده ی کسی است که با تمام غصه هایش میخندد تا تو از تمام غصه هایت رها شوی
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
عاشق که باشی
رفتن نمی دانی
می مانی…
سر حرفت می مانی
که گفته بودی : تا ته دنیا کنارش می مانی
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
چه ساده باور کردم بال بال زدن هایت را میان بازوانم….
نمیدانستم تمرین پریدن است به هوای دیگری
.

.

.

.

.

اس ام اس جدید و عالی زیبا و به روز ۹۴ باحال
تو فقط
میخوانی
فوق فوقش لایک هم خواهی کرد
آن هم از روی ترهم
باشد اشکال ندارد.
اما…
سخت است
از حرف نباشد
جنس بغض دلت!
نتوانی بنویسی..
یا به تصویر بگویی..
یاکه فریاد زنی..
مینویسم
اما
زندگی جاریست. زندگی باید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد