جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات احساسی و زیبا همراه با عکس عاشقانه

جملات احساسی و زیبا همراه با عکس عاشقانه
گالری زیباترین عکس های عاشقانه و جملات زیبا
آهسته
فتح کرده ای
با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست ...  
---------------------
فاصله ها را،
بگذار برای خودشان تا میتوانند قد علم کنند
چه باک
ما از ورای تمام حصارها
باز هم عاشقانه میگوییم ...
---------------------
مسافرترین آدم دنیا هم،
دست خطی می خواهد
که بنویسد برایش
"زود برگرد"
طاقت دوریت را ندارم ...
-----------------
نقطه می گذاری انتهای خط
و من باز می رسم سر سطر!
تو دوباره با نقطه ای تمامم می کنی
و من سمج تر از هزار سطر به پایان رسیده.
شروع می کنم ...
جملات احساسی و زیبا همراه با عکس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد