جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه شربت گل محمدی

طرز تهیه شربت گل محمدی

برای تهیه این شربت خوشمزه ابتدا گلبرگ ها را بصورت برگ برگ جدا نمایید سپس ، درون یک کتری آب ریخته و بر روی حرارت اجاق گاز قرار دهید زمانی که شروع به جوشیدن کرد گلبرگ ها را درون قابلمه ریخته و آب جوش را در اندازه و حدی که روی گلبرگ ها را بپوشاند درون قابلمه ریخته و خیلی سریع یک دم کنی را روی قابلمه برای مدت زمان ۲۴ ساعت قرار دهید تا عطر و بوی گل گرفته شود .

بعد از گذشت این مدت زمان گلبرگ ها را آبکش کنید توجه داشته باشید با دست فشار ندهید این کار باعث بد رنگ شدن شربت خواهد شد . اجازه دهید تا کاملا آب گلبرگ ها گرفته شود . در این مرحله شکر و آب را با هم مخلوط کرده و گل ها را اضافه کنید مواد را بر روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار داده و صبر میکنیم تا شربت قوام بیاید ، در لحظات پایانی پخت جوهر لیمو را اضافه میکنیم و بعد از آن اجاق گاز را خاموش کنید . این شربت را همراه با آب مصرف نمایید ، رنگ طبیعی شربت صورتی می‌باشد ، میتوانید از رنگ های خوراکی برای تغییر رنگ استفاده نمایید .

این شربت تأثیری چشمگیر در پاکسازی کبد و صفرا، باز شدن رنگ چهره و شادابی پوست و مو دارد؛ شربت دردهای قاعدگی را تسکین می‌دهد و به تنظیم قاعدگی هم کمک می‌کند. شربت برای مبتلایان به مشکلات تنفسی، سل و افرادی که دچار سرماخوردگی و آنفلوانزا هستند، بسیار مفید است؛ این شربت نقشی مؤثر در کاهش تب و رفع گرمازدگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد