جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کوکی کدو حلوایی

 طرز تهیه کوکی کدو حلوایی

کوکی یه شیرینی سبک و ساده و خوشمزه ، هم بچه ها هم بزرگتر ها طرفدارشن ، پس حتما درست کنید و در کنار چای یا قهوه سرو کنید ، و از طعمش لذت ببرید . برای تهیه و پخت کوکو باید از فر استفاده کنید . فر را از قبل روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم و روشن کنید . شما میتونید از کاغذ روغنی در کف سینی استفاده کنید ، اگر صفحه سیلیکونی دارید هم میتونید ازش در پخت کوکی استفاده کنید . آرد ، جوش شیرین و بکینگ پودر و کمی نمک و ادویه کدو حلوایی را با هم مخلوط و همه را با هم الک کنید .

در ظرفی دیگر روغن و شکر قهوه ای و شکر سفید را ریخته و با هم مخلوط کنید . سپس تخم مرغ ، وانیل و پوره کدو حلوایی را اضافه کنید ، و کمی هم بزنید ، وقتشه آرد را کم کم اضافه کنید و با دور کند همزن مخلوط کنید ، در آخر هم شکلات چیپسی ، یا شکلات از قبل تکه شده را به مواد اضافه کنید . شما میتونید با قاشق یا اسکوپ بستنی کمی از مواد کوکی را برداشته و داخل سینی فر بریزید ، کوکی ها را با فاصله از هم درون سینی قرار دهید چونکه بعد از پخت کوکی ها پهن میشن ، برای پخت این نوع کوکی یک ربع زمان کافی هست . بهتون توصیه میکنم این کوکی خوشمزه را واسه یه عصرونه دور همی حتما درست کنید ، نوش .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد