جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه رشته پلو با مرغ

طرز تهیه رشته پلو با مرغ

برای تهیه پلو مجلسی در ابتدا مرغ ها را در روغن سرخ کنید و پس از سرخ شدن از روغن در آورید . پیاز را نگینی ریز خرد کرده و داخل روغن تفتش بدید ، کمی که طلایی شد ، رب گوجه ، نمک ادویه را بریزید و با هم تفت بدید ، مرغ ها را اضافه کرده و ۲ لیوان آب هم بریزید ، بعد از جوش اومدن حرارت را کم کنید و درب ظرف را بگذارید تا به مدت ۱/۵ بپزد ، سپس زعفران و آبغوره را هم اضافه کنید ، پس از ده دقیقه مرغ آماده هست .

رشته ها برای اینکه تغییر رنگ بده و بوی خامیش گرفته بشه باید در مقداری روغن تفت دهید و کمی ادویه بهش اضافه کنید ، برنج رشته پلو باید آبکش بشه ، پس داخل آب جوش ریخته و آبکشی کنید ، برای ته دیگ از نون لواش استفاده کنید و برنج و رشته هارا به صورت لایه لایه داخل قابلمه بریزید و در آخر هم سیب زمینی را قرار دهید و با اضافه کردم یک لیوان آب و روغن پلو با مرغ را دم بیندازید .

نوش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد