جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه جوجه کباب در فر

طرز تهیه جوجه کباب در فر

در ابتدا باید هیچ استخوانی داخل فیله ها نباشه ، و جوجه ها را به اندازه دلخواه خرد کنید . برای طعم دار کردن جوجه ابتدا باید سس حاضر کنید تا جوجه ها در آن سس استراحت کنند و طعم دار شوند . پس ابتدا پیاز و فلفل دلمه ای را خلالی درشت خرد کنید و به آن آبلیمو ، زعفرون دم کرده و فلفل و روغن زیتون اضافه کرده و با هم مخلوط کنید . جوجه ها را به این سس آغشته کنید به طوری که همه طرف جوجه ها سس باشد و درب ظرف را گذاشته و داخل یخچال قرار دهید تا همه مواد به خورد جوجه بره و طعم دار بشن .

چون شما میخواهید جوجه ها را داخل فر بپزید ، پس باید انها را به سیخ چوبی بزنید و داخل سینی چرب شده فر بچینید . فر را روی درجه ۲۳۰ تنطیم کنید و بگذارید به آرامی مغز پخت بشه . اگر قطعه های جوجه بزرگ هست پس زمان بیشتری به پخت نیاز دارد ، سیخ ها را در زمان پخت داخل سینی بچرخانید تا هر دو طرف به یک صورت پخته شوند. گوجه ها را هم میتونید حلقه کنید و داخل سینه فر بچینید تا مغز پخت شوند . وقتی که جوجه ها پختند کمی نمک اضافه کنید ، اگر در ابتدا نمک بریزید ، جوجه ها سفت خواهند شد .

اگر خاستید برای تهیه جوجه کباب ، از جوجه گردان فر استفاده کنید ، باید مرغ از تکه های بزرگ باشد ، مثلا اگر خاستید از ران مرغ استفاده کنید باید ران ها را داخل سس خابانده و بعد به سیخ جوجه گردان بزنید البته باید درست به سیخ زده شوند تا هنگام چرخیدن ، یه جایی از مرغ نسوزد وجای دیگر نپخته بماند . در این روش باید با حرارت ملایم مرغ پخته شود ، پس در این صورت زمان بیشتری برای پخت لازم است . پس برای این روش باید زودتر اقدام به آشپزی کنید تا غذا به موقع سرو شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد