جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه آدنا کباب

طرز تهیه آدنا کباب

برای تهیه این کباب سنتی ابتدا بادمجان ها را همراه با فلفل تند و شیرین و گوجه فرنگی ها بر روی حرارت اجاق گاز گرفته و به صورت کبابی آماده می‌کنیم سپس پوست آنها را گرفته و با چاقو خورد می کنیم . سبزیجات خرد شده را درون یک کاسه ریخته و سپس به آنها پیاز و جعفری و گوشت و سیر و ادویه ها را اضافه می نماییم و مانند مایه کوبیده مواد را برای ۱۵ دقیقه ورز می دهیم . روی کاسه را با یک سلفون بپوشانید و برای مدت زمان یک ساعت درون یخچال استراحت دهید تا حسابی جا افتاده شود .

در مرحله بعد و بعد از گذشت یک ساعت مواد را از درون یخچال خارج کرده و به صورت گوله گوله در بیاورید تقریباً چیزی حدود ۷ الی ۸ عدد می شود . این عملیات باعث می‌شود کباب شما در هنگام پخت باز نشود . در این مرحله ظرف خود را تابه یا سینی فر چرب کنید و لوله های گوشت را مانند کبابی که سیخ گرفته‌اید درون سینی پهن کنید مابین گوشت ها گوجه قرار دهید .

اگر درون فر غذای خود را می پزید آن را از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کنید ، مدت زمانپخت غذای شما تقریباً ۳۰ دقیقه می باشد در اواخر پخت کره آب شده را به مواد اضافه کنید . اگر غذا را درون ماهی تابه آماده میکنید زمان لازم برای پخت غذا ۴۰ دقیقه می باشد . هنگام پخت خشک شود و لطافت خود را از دست بدهد . برای دورچین ظرف این کباب خوشمزه از پیاز و گوجه های مینیاتوری و جعفری خرد شده استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد