جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه و پخت کدو حلوایی

طرز تهیه و پخت کدو حلوایی

نحوه انتخاب کدو حلوایی

مهمترین کار برای داشتن یک خوراک کدو حلوایی خوشمزه انتخاب میوه های مناسب و شیرین می باشد یکی از نشانه های کدوی شیرین رنگ تیره آن می‌باشد ، در حال حاضر کدو حلوایی قنات اراک در استان مرکزی بهترین کدوی ایران می باشد . پس از اینکه کدو را به خوبی تمیز نمودید و با آب شستید ، با یک چاقوی خارج نموده و پرز درونی کدو را جدا کنید .پس از انجام این کار کدو را تکه تکه کنید و در اندازه های دلخواه برش بزنید .

پختن کدو حلوایی در قابلمه

برای پخت کدو حلوایی یک ماهیتابه لبه دار و بلند را انتخاب کنید ، با توجه به بافت این میوه نیاز نیست از آب زیادی استفاده کنید نصف لیوان آب کفایت میکند ، چون کدو در هنگام پخت آب می‌اندازد و آب زیاد باعث از بین رفتن شیرینی آن می‌شود ، ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید سپس مقداری شکر اضافه کنید به جای شکر از نبات و شیره انگور نیز می توانید استفاده نمایید . درب ماهیتابه را بسته و اجازه دهید تا به آرامی پخته و جا افتاده شود .

مدت زمان پخت کدو در فر

توجه داشته باشید کدو را بیش حد نپزید چون ظاهر خود را از دست میدهد ، برای طعم خوب و دلنشین از دارچین هم میتوانید استفاده کنید ، مدت زمان آماده شدن کدو حلوایی در فر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با همین روش و مقدار آب می‌باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد