جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه خورش کرفس گیاهی

طرز تهیه خورش کرفس گیاهی

مرحله اول

برای تهیه خورش کرفس گیاهی بدون گوشت پس از اینکه طرف ها را به خوبی شسته و ضدعفونی نمودید یک قابلمه آب و نمک را بر روی قرات اجاق گاز گذاشته زمانی که آب داغ شد کرفس ها را درون آب قرار داده و اجازه دهید برای ۱۰ دقیقه بجوشد .

مرحله دوم

پس از گذشت ۱۰ دقیقه کرفس ها را از درون آب خارج کرده سپس درون ماهیتابه ریخته و آنها را تفت دهید با این روش پخت دیگر کرفس شما در انتهای پخت کاملاً نرم و جا افتاده شده است و صد درصد می پزد .

مرحله سوم

حالا جعفری و نعنا را خورد کرده و آنها را نیز تفت دهید سبزی ها را کنار قرار داده و پیازها را خرد کنید . پیاز ها را نیز درون ماهیتابه ریخته و سرخ کنید تا طلایی رنگ شوند . حالا به آنها ادویه را اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید .

مرحله چهارم

پس از انجام دادن این مراحل نوبت به اضافه کردن سبزی های خرد شده جعفری و نعناع و پس از آن اسفناج می‌باشد مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده سپس به آنها قارچ هایی را که از قبل پخت بودید را اضافه کنید و با هم تفت دهید .

مرحله پنجم

در این زمان و بعد از تف دادن مواد آب جوش را به خورش اضافه کنید حالا درب قابلمه را بسته و حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا خورش کاملاً جا افتاده و لعاب دار شود ، اگر مشکلی با لیمو عمانی ندارید میتوانید برای مزه بهتر لیمو عمانی را هم به خورشت محلی خود اضافه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد