جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه خورش بامیه با مرغ

طرز تهیه خورش بامیه با مرغ

مرحله اول

برای تهیه خورش بامیه با مرغ پیازها را بصورت نگینی خرد کنید ، ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده کمی کره اضافه کنید و درون آن پیازها را تفت دهید ، هنگامی که رنگ پیاز ها تغییر کرد و شیشه ای و نرم شدند سینه مرغ را در ابعاد درشت خرد کنید .

مرحله دوم

حالا که پیازها آماده شده اند تکه‌های مرغ را به آن همراه با مقداری زعفران اضافه کنید مواد را با هم تفت دهید تا رنگ و مزه مواد بخورد گوشت برود ، حبه های سیر را له کرده و به مواد درون ماهیتابه اضافه کنید ، کمی با هم تفت دهید .

مرحله سوم

حالا نمک و فلفل سیاه و زردچوبه و دارچین را به خورش اضافه کنید سپس رب گوجه فرنگی را بریزید و کمی آنرا تفت دهید تا به غذا رنگ بدهد ، حالا ۲ یا ۳ لیوان آب را اضافه کنید و درب ظرف را ببندید ، اجازه دهید تا با حرارت کم برای مدت زمان ۱ ساعت بپزد .

مرحله چهارم

در این فاصله زمانی بامیه ها را آماده کنید ، پس از اینکه کلاهک های بامیه را جدا نمودید آن ها را شسته و پس از اینکه خشک شدند ، درون ماهیتابه ریخته و مقدار کمی روغن تفت دهید ، در حدی که کمی تغییر رنگ دهد .

مرحله پنجم

پس از گذشت یک ساعت می توانید بامیه را همراه با آلو به این خورشت خوشمزه خانگی اضافه کنید دوباره درب ظرف را بسته و برای مدت زمان ۳۰ دقیقه اجازه دهید تا خورشت جا افتاده شود یک پلوی زعفرانی آماده کرده و با این خورش میل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد