جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه دمپخت ماهی

طرز تهیه دمپخت ماهی

مرحله اول

برای تهیه دمپخت ماهی خوشمزه و خانگی پس از اینکه پیاز را به صورت نگینی خورد کردید یک ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده سپس کمی روغن درون تابه ریخته و صبرکنید روغن داغ شود پس از انجام این کار پیاز ها را درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد سیر را به پیاز اضافه کرده و با هم مخلوط کنید سپس زردچوبه نمک و فلفل سیاه را به آنها اضافه کرده و با هم تفت دهید پس از انجام این کار سبزی قلیه را درون ماهی تابه ریخته و صبر کنید تا کمی سبزی ها به صورت بخارپز درآید .

مرحله سوم

در مرحله بعد سبزی شنبلیله را به سایر مواد اضافه کنید و کمی با هم تفت دهید حالا ماهی را بر روی مواد قرار دهید ، حالا زعفران را که دم کرده بودید بر روی ماهی ریخته و تمام قسمتهای آن را به زعفران آغشته کنید و درب ظرف را ببندید و اجازه دهید تا بپزد .

مرحله چهارم

در اواخر پخت ماهی اجاق گاز را خاموش کرده ماهی‌ها را خارج نموده و سبزی ها را بگذارید درون ماهیتابه بماند مقداری نمک اضافه کنید و سیب‌زمینی‌ها را بر روی آن سبزی ها ریخته در ظرف را بسته و اجازه دهید تا بصورت بخار پز آماده شود .

مرحله پنجم

سیب زمینی ها که کمی بخار پز شد آب را اضافه کنید تا بجوشد ، حالا برنج را اضافه کنید ، قبل از اینکه برنج دم بکشد ، ماهی ها را آماده کنید و بر روی برنج قرار دهید ، اجازه دهید تا برنج و ماهی با هم دم بکشند و غذای شما آماده شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد