جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کباب کوبیده گیاهی

طرز تهیه کباب کوبیده گیاهی

مرحله اول

برای تهیه کباب کوبیده گیاهی خوشمزه و خاص ابتدا یک قابلمه را آماده کنید مقداری آب به آن اضافه کنید سپس سویا ها را همراه با زردچوبه ادویه و پودر سیر و پودر آویشن به قابلمه اضافه نمایید و اجازه دهید تا برای مدت زمان ۳۰ دقیقه خیس بخورد .

مرحله دوم

در مرحله بعد تخم های کتان را درون آسیاب ریخته و خرد کنید سپس تخم کتان را در مقدار کمی آب گرم حل کنید و اجازه دهید تا لعاب دار شود . در این فاصله سویاهای خیس خورده را درون آبکش ریخته و با دست فشار دهید تا آب اضافه آن خارج شود .

مرحله سوم

در مرحله بعد سویا را درون چرخ گوشت ریخته و چرخ کنید ، حالا سویا را با پیاز رنده شده و تخم کتان مخلوط نمایید .این مواد را با هم ورز دهید ، سپس آرد لپه ، زعفران و نمک را اضافه کنید و با دست آن ها را مخلوط کرده و ورز دهید تا حالت چسبندگی پیدا کند .

مرحله چهارم

در این مرحله روی ظرف خود را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۳ الی ۴ ساعت ظرف را درون یخچال قرار دهید تا کاملا آماده برای طبخ شود . ظرف را از یخچال خارج کرده و از مایه کباب کوبیده خانگی برداشته و سیخ بگیرید .

مرحله پنجم

در مرحله بعد آتش را روشن کرده و سیخ را روی حرارت ذغال قرار دهید و غذا را آماده نمایید . در کنار کباب خود فلفل دلمه و گوجه فرنگی هم میتوانید سیخ بگیرید و کباب کنید را همراه با برنج استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد