جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه خورشت هویج و به

طرز تهیه خورشت هویج و به

مرحله اول

برای تهیه خورشت هویج و به اولین کاری که میکنید خلال کردن هویج ها می باشد ، سپس هویج های رنده شده را درون ماهیتابه ریخته و برای ۱۰ دقیقه تفت دهید سپس به آن به را اضافه کرده و برای مدت زمان ۱۰ دقیقه آنها را با هم دوباره تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد ادویه‌ها را  که شامل نمک و فلفل و زردچوبه و تخم گشنیز و پودر زنجبیل می‌باشد را به آنها اضافه نموده و پس از مخلوط کردن ، یک قاشق و نیم رب گوجه فرنگی را با مواد مخلوط کنید مواد را در حدی که خامی رب گوجه گرفته شود تفت دهید .

مرحله سوم

در مرحله بعد پیازهای خلالی شده را درون ماهیتابه ریخته و با مقدار کمی روغن تفت دهید تا زمانی که طلایی رنگ شوند سپس زردچوبه و گوشت را به پیاز های سرخ شده اضافه کرد و با هم مخلوط کرده و تفت می دهیم .

مرحله چهارم

پس از تفت دادن مواد تخم گشنیز و نمک را به آن اضافه کرده سپس هویج و به تفت داده شده را به گوشت اضافه می کنیم و با هم مخلوط میکنیم . کمی که مواد تفت داده شد آب را همراه با یک حبه سیر و آلو و چوب دارچین و هل به خورش به اضافه میکنیم .

مرحله پنجم

در مرحله بعد حرارت اجاق گاز را کم میکنیم و اجازه می‌دهیم تا خورشت هویج برای مدت زمان تقریبی ۳ ساعت بپزد تا کاملاً جا افتاده و لعاب دار شود . بجای گوشت بوقلمون هم میتوانید از گوشت گوساله و گوسفند هم استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد