جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سوپ بلدرچین

طرز تهیه سوپ بلدرچین

مرحله اول

برای تهیه سوپ بلدرچین پس از اینکه گوشت را تمیز نمودید آنرا درون قابلمه ریخته و بر روی حرارت ملایم و کم اجاق گاز قرار دهید ، حالا آب را در حدی که کاملا روی گوشت را بگیرد به قابلمه اضافه نمایید و بعد  از انجام این کار پیاز را بصورت نگینی خرد کنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد پیاز های خرد شده را به خوراک بلدرچین اضافه نمایید سپس زردچوبه و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و درب قابلمه را ببندید . حالا گندم ها را بشویید و هویج را نیز بصورت نگینی بر روی تخته آشپزی خرد کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد هویج و گندم را به سوپ خوشمزه اضافه کنید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم مواد سوپ کاملا پخته شوند . هنگامی که گوشت پخته شد آنرا از درون قابلمه خارج نموده و استخوان های آنرا با دقت جدا کنید و بصورت ریش ریش خرد نمایید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد گوشت بلدرچین را دوباره به سوپ مقوی و مناسب برای سرماخوردگی اضافه کنید . در این زمان سیب زمینی ها را نیز بصورت نگینی خرد کرده و همراه با ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی به خوراک اضافه کنید .

مرحله پنجم

در مرحله بعد اگر دوست داشتید کمی روغن زیتون هم به غذا اضافه کنید و صبر کنید تا سوپ خوشمزه لعاب دار و جا افتاده شود . گوشت بلدچرین ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر از گوشت سایر پرندگان پروتئین دارد و منبع خوب نیاسین، فسفر، کلیسیم ،مس، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، روی، آهن و سلنیوم است و سعی کنید این نوع گوشت را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد