جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کوکو بادمجان و کدو

طرز تهیه کوکو بادمجان و کدو

مرحله اول

برای تهیه کوکو بادمجان و کدو پس از اینکه پوست بادمجان ها را گرفتید آنها را برای مدت زمان ۳ الی ۴ ساعت درون کاسه آب نمک قرار دهید با انجام این کار هنگام سرخ کردن و روغن کمتری مصرف خواهید کرد و هم اینکه تلخی بادمجان کم خواهد شد .

مرحله دوم

در مرحله بعد بادمجانها را دیس کرده به صورت نگینی و بعد از آن کدو و سیب زمینی را هم به همین صورت خرد نمایید ، سیب زمینی ها را درون ماهی تابه ریخته و همراه با مقداری زردچوبه آنها را سرخ کنید ، سیب زمینی را از درون ماهیتابه خارج کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد که دو ها را درون همون ماهی تابه ریخته و با روغن کمی سرخ کنید تا بافت آن نرم شود بعد از کمی تفت دادن در ماهیتابه را ببندید تا کمی کدوها پخته شود ، با انجام این کار شما برای سرخ کردن کدو روغن کمتری مصرف خواهید کرد .

مرحله چهارم

در مرحله بعد و پس از سرخ کردن کدو ، نوبت به سرخ کردن بادمجان ها می‌رسد روغن کمی درون تابه ریخته و بعد از کمی تفت دادن درب تابه را ببندید تا روغن کمتری برای سرخ کردن مصرف کنید . هنگامی که بادمجانها نرم شدن درب تابه را برداشته تا کاملاً سرخ شوند .

مرحله پنجم

در مرحله بعد تمامی مواد را با هم مخلوط کرده سپس به آنها فلفل دلمه و پیازچه و گوجه فرنگی های خرد شده را اضافه کنید . هنگامی که مواد با هم مخلوط شد ادویه را اضافه کرده و پس از اینکه مایه سرد شد ۲ قاشق غذاخوری آرد گندم و تخم مرغ را به مایه کوکو بادمجان اضافه نمایید .

مرحله ششم

در مرحله بعد مایه کوکو را به خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شود توجه کنید که این مایه باید شل باشد . ماهیتابه ای را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد مایه کوکو را درون تابه ریخته و آن را با پشت قاشق صاف نمایید .

مرحله هفتم

در مرحله بعد و بعد از گذشت ۳ الی ۴ دقیقه در ماهیتابه را ببندید ، تا کوکو خودش را بگیرد پخته شود . سپس کوکو را درون ماهی تابه بچرخانید و طرف دیگر آن را سرخ کنید، خوراک بادمجان را همراه با سبزی تازه و ترشی بندری همراه با نان سنگک سرو نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد