جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه برگر مرغ و قارچ

طرز تهیه برگر مرغ و قارچ

مرحله اول

برای تهیه یک برگر مرغ و قارچ خانگی و خاص ، پس از اینکه شما قارچ ها را خورد کردید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن به آن اضافه کنید ، حالا قارچ ها را درون تابه ریخته و با حرارت ملایم آنها را تفت دهید ، تا زمانی که آب قارچها گرفته شود .

مرحله دوم

در مرحله بعد قارچ ها را کنار قرار داده و صبر کنید تا خنک شوند ، تا خنک شدن قارچ ها مشغول چرخ کردن گوشت مرغ شوید ، پس از اینکه گوشت مرغ را چرخ کردید قارچ و هویج را به آن اضافه کرده و دوباره با هم مواد را چرخ کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد پیاز رنده شده را به گوشت اضافه کرده و با هم مخلوط کنید ، سپس نمک و ادویه را همراه با کمی پودر سیر و ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری آرد سوخاری به مواد اضافه کرده و با دست مخلوط کنید تا کاملاً مایه شما منسجم و یک دست شود .

مرحله چهارم

در مرحله بعد مواد را تست کنید ، اگر احساس کردید شل می باشد مقداری آرد سوخاری به آن اضافه کنید . مواد را برای یک ساعت درون یخچال قرار داده ، سپس آنها را درون پلاستیک فریزر کرده و به حالت گرد درآورید ، دوباره همبرگر را درون فریزر برای مدت زمان ۲ ساعت قرار دهید .

مرحله پنجم

در مرحله بعد یک ماهیتابه بر روی اجاق گاز قرار داده و مقدارکمی روغن به آن اضافه کنید ، توجه کنید حرارت شما هم باید کم باشد ، برگرها را از درون یخچال خارج نموده و درون ماهیتابه ریخته حالا دو طرف برگر ها را سرخ نمایید .

مرحله ششم

در مرحله بعد و پس از سرخ کردن برگرها ، نان خود را باز کرده و کمی سس کچاپ کف نان ریخته ، سپس پیاز حلقه شده را اضافه کرده و بعد از آن برگر مرغ را قرار دهید ، روی برگر یک لایه پنیر گودا ، سپس سس مایونز و خیارشور را اضافه کنید ، روی این مواد را هم با کاهو و گوجه و سبزی جعفری بپوشانید .

مرحله هفتم

نکات پخت همبرگر خانگی را در ادامه بخوانید ، اضافه نمودن قارچ باعث خواهد شد تا برگر شما نرم شود و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند ، این مقدار مواد به شما ۹ عدد برگر خواهد داد . پنیر گودا هم طعم ساندویچ شما را بینهایت خوشمزه خواهد کرد و حرارت برگر مرغ تازه باعث آب شدن پنیر در ساندویچ خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد