جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه مرغ ترش شکم پر

طرز تهیه مرغ ترش شکم پر

مرحله اول

برای تهیه مرغ ترش شکم پر ، مرغ را درون قابلمه گذاشته سپس به آن پیاز و هویج و نمک و زردچوبه را اضافه کنید و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا بصورت نیم پز آماده شود . در این فاصله زمانی مواد دیگر را آماده نمایید .

مرحله دوم

در این مرحله سبزی های معطر را درون چرخ گوشت ریخته و چرخ کنید ، سپس گردو و پیاز را به همین صورت چرخ کنید ، حالا تمام این مواد را درون کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید ، در همان حال نیمی از ادویه ها را با مواد مخلوط کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد این مواد را درون ماهیتابه ریخته و با حرارت کم آنها را برای مدت زمان ده دقیقه تفت دهید . هنگامی که به خوبی سرخ شدند آنها را کنار قرار داده تا خنک شوند . در یک ظرف جداگانه قارچ های خرد شده را همراه با فلفل دلمه‌ای و زرشک مخلوط کنید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد این مواد را درون ماهی تابه ریخته و سرخ کنید سپس به آن رب گوجه فرنگی و الباقی ادویه ها را اضافه کنید ، هنگامی که مواد کاملاً تفت داده شد ، ضبط سبزی سرخ شده را به آن اضافه می کنیم ، سپس رب انار یا گوجه سبز را با مواد مخلوط می کنیم .

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را با هم مخلوط کرده و برای مدت زمان ۵ دقیقه آنها را تفت میدهیم ، پس از اینکه مرغ نیم پز شد آن را آبکش می کنیم و دورتادور مرغ را سرخ می کنیم ، حالا با موادی که تفت داده بودیم ، درون شکم مرغ را پر کرده و اضافی آن را دور مرغ میچینیم .

مرحله ششم

در مرحله بعد مرغ را درون قابلمه قرار داده و برای مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی حرارت کم قرار میدهیم تا خوراک مرغ شکم پر دم بکشد ، امیدواریم این غذای خوشمزه و مجلسی را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد