جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه مرغ مسما

طرز تهیه مرغ مسما


مرحله اول

در مرحله اول و برای تهیه مرغ مسما خوشمزه خانگی ابتدا پیازها را رنده کنید . سپس تکه های مرغ را درون کاسه ریخته و به آن ها آبلیمو و نمک را همراه با فلفل سیاه و زردچوبه اضافه کنید ، مواد را بخوبی با هم مخلوط کنید تا تمام قسمتهای مرغ مزه دار شود .

مرحله دوم

در این مرحله کاسه مرغ را با سلفون پوشانده و برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت آن را درون یخچال قرار دهید تا حسابی جا افتاده و مزه دار شود . بعد از اینکه مرغ ها را از درون یخچال خارج نمودید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن درون تابه بریزید .

مرحله سوم

در این مرحله تکه های مرغ را درون ماهی تابه ریخته و دو طرف آن را به خوبی سرخ کنید ، حالا مرغ ها را از درون ماهیتابه خارج کرده و مقدار زیادی از روغن را از درون ماهیتابه خارج کنید . اکنون پیازها را درون ماهی تابه ریخته و تفت دهید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد و پس از سبک شدن پیاز ها ، هویج خرد شده را همراه با آلو بخارا و رب گوجه فرنگی به پیاز اضافه کرده و با هم تفت دهید ، هنگامی که مشغول تفت دادن هستید ادویه ها را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید .

مرحله پنجم

در این مرحله تکه های سرخ شده مرغ را به پیاز ها اضافه کنید و پس از آن زعفران دم کرده را همراه با دو لیوان آب به مواد درون ماهیتابه اضافه کرده و اجازه دهید تا با حرارت زیاد شروع به جوشیدن کند ، پس از آن حرارت را کم کرده و درب ماهیتابه را ببندید ، اجازه دهید تا غذا برای مدت زمان ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با این حرارت کاملاً جا افتاده و پخته شود .

نکات پخت مرغ مسما

به خاطر اینکه از آلو بخارا استفاده می کنید نیازی نیست از چاشنی های ترش دیگری استفاده کنید . آلوها را قبل از اضافه کردن به غذا برای ۲۰ دقیقه درون آب بخیسانید . شما می توانید در کنار برنج و یا با نان خوراک خود را سرو نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد