جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کوکو مرغ شمالی

طرز تهیه کوکو مرغ شمالی

مرحله اول

برای تهیه کوکو مرغ شمالی ابتدا تخم مرغ ها را درون کاسه شکسته و آن ها را هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند ، سپس به آن ها نمک و فلفل را همراه با ماست اضافه نمایید ، پس از انجام این کار پیاز داغ ها را نیز با مواد مخلوط کنید .

مرحله دوم

در این مرحله مرغ پخته شده را ریز کرده و درون کاسه ریخته با مواد به خوبی با هم مخلوط کنید سپس آبلیمو و زعفران را به آنها اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شوند ، روغن مایع را داغ کرده سپس کف ظرف مخصوص فر را با آن چرب کنید .

مرحله سوم

در این مرحله از مایه کوکو خانگی برداشته و آن را در کف ظرف چرب شده ریخته و صاف کنید سپس ظرف را در طبقه وسط فر با درجه حرارت ۲۲۰ الی ۲۴۰ درجه سانتیگراد برای مدت زمان ۲۰ دقیقه قرار دهید . در این فاصله زمانی سس شمالی را آماده نمایید .

مرحله چهارم

در این مرحله ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده و کره را آب کنید ، سپس آرد را به آن اضافه نمایید و برای مدت زمان سه دقیقه آن را تفت دهید ، سپس آب مرغ را به مواد اضافه کرده و به صورت مداوم آن را هم بزنید تا آرد گلوله نشود .

مرحله پنجم

در مرحله بعد به مواد رب گوجه فرنگی را همراه با نمک و فلفل اضافه کنید و بر روی حرارت آنها را هم زده و مخلوط کنید ، پس از انجام این کار زعفران آب شده را همراه با جعفری خردشده به مواد سس خانگی اضافه کنید و بعد از اینکه کمی جوشید ، اجاق گاز را خاموش کنید .

مرحله ششم

در این دستور پخت می توانید از نصف قاشق چای‌خوری دارچین نیز به عنوان چاشنی استفاده نمایید ، همچنین استفاده از یک قاشق غذاخوری جوش شیرین بلامانع می باشد ، از سبزیجاتی چون قارچ و نخود فرنگی و فلفل دلمه ای هم میتوانید استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد