جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه رنگینک

طرز تهیه رنگینک

مرحله اول

برای تهیه رنگینک مجلسی و خوشمزه پس از اینکه هسته های خرما را جدا کردید مغز گردو ها را در وسط قورمه ها قرار داده و آنها را کنار قرار دهید ،حالا یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و حرارت را کم کنید زمانی که تابع گرم شد آرد را اضافه کنید .

مرحله دوم

در این مرحله آرد را برای مدت زمان ۱۰ دقیقه تفت دهید تا رنگ آن طلایی شود و بوی خامی آرد گرفته شود . حالا کره را به آرد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید و کمی آنها را تفت دهید ، اجاق گاز را خاموش کرده و مواد را هم بزنید تا به صورت خمیری شکل درآید .

مرحله سوم

اگر احساس کردید که آرد شما به صورت خمیر نشده نگران نباشید با هم زدن و مخلوط کردن آرد و کره می توانید خمیر را آماده کنید . اکنون پودر قند را بر روی آرد الک نمایید . سپس پودر هل و پودر دارچین را به مواد اضافه کرده و به خوبی با هم مخلوط کنید .

مرحله چهارم

در این مرحله قالب خود را آماده کرده و آن را کمی چرب کنید و یک نایلون در کف قالب پهن کنید سپس مایه رنگینک را به دو قسمت تقسیم کنید ، یک قسمت آن را در کف قالب ریخته و بر روی آن خرما را بچینید ، سپس بر روی خرماها قسمت دیگر مایه رنگینک را اضافه کنید .

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را برای مدت زمان ۶۰ الی ۷۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا رنگینک حالت بگیرد و کمی سفت شوند ، پس از گذشت این زمان از درون یخچال خارج کرده و بر روی آنها پودر پسته یا پودر نارگیل بپاشید ، اکنون رنگینک شما آماده برای سرو می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد