جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه قیمه ریزه

طرز تهیه قیمه ریزه

مرحله اول

برای تهیه قیمه ریزه ابتدا باید از را خرد کرده و با گوشت چرخ شده مخلوط می کنیم سپس گوشت را دوباره درون چرخ گوشت ریخته و با پیاز ها چرخ می کنیم تا به خوبی با هم مخلوط شوند سپس به آن آرد نخودچی را اضافه میکنیم .

مرحله دوم

در این مرحله ادویه های خوش عطر و مخصوص را به گوشت اضافه می کنیم و با دست آن را چنگ می زنیم تا به خوبی با هم مخلوط شوند و گوشت ما حالت چسبندگی پیدا کند حالا کف دست را خیس کرده و از گوشت چانه های کوچکی را جدا کرده و به شکل گردو گرد می کنیم .

مرحله سوم

در این مرحله دو پیاز دیگر را به صورت خلالی خرد کرده سپس آنها را درون ماهیتابه ریخته و همراه با مقدار کمی روغن سرخ می کنیم . زمانی که پیاز ها سبک شدند به آن زردچوبه را اضافه کرده و پس از کمی تفت دادن رب گوجه و گوجه فرنگی رنده شده را همراه با نعناع خشک به پیاز ها اضافه میکنیم .

مرحله چهارم

در این مرحله مواد درون ماهیتابه را با هم مخلوط کرده و برای مدت زمان ۱۰ دقیقه آنها را سرخ میکنیم پس از انجام این کار آب را به خورشت مجلسی اضافه کرده و اجازه می‌دهیم تا آب شروع به جوشیدن کند در این زمان گوشت های آماده شده را به مواد خورش اضافه میکنیم .

مرحله پنجم

در این زمان اجازه میدهیم تا خورش برای مدت زمان ۴۰ دقیقه با حرارت کم  بجوشد و کاملاً جا افتاده و لعاب دار شود . حالا خورشت قیمه محلی ما آماده برای سرو در کنار یک پلوی ایرانی خوش عطر می باشد . نوش جان .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد