جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خواص توت فرنگی

خواص توت فرنگی

ویتامین توت فرنگی

خواص توت فرنگی : سدیم و کلسترول توت فرنگی بسیار پایین می باشد و اسیدهای چرب آن بسیار کم است این میوه دارای ویتامین های بسیار زیادی می باشد . از جمله ب ۱ و ب ۲ و ب ۳ و ب ۶ همچنین ویتامین کا ویتامین آ و ویتامین ای . شما می توانید این میوه را به صورت خام یا مربا و کیک و آبمیوه و بستنی مصرف کنید .

خواص توت فرنگی برای لاغری

یکی از خواص مهم توت فرنگی تاثیر آن برای کاهش وزن می باشد . کالری آن بسیار پایین است چیزی حدود ۵۳ کالری دارد اما دارای فیبر زیادی می باشد ، همین امر باعث می‌شود شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد اگر شما قبل از مصرف غذا توت فرنگی مصرف کنید باعث کم اشتهایی شما خواهد شد . همچنین ویتامین c موجود در آن باعث می‌شود که بدن کالری بیشتری بسوزاند .

توت فرنگی برای قلب

آنتی اکسیدان های موجود در این میوه و پتاسیم بالای آن باعث کاهش لخته های خون خطرناک در مغز می‌شود که همین امر باعث جلوگیری از سکته های مغزی خواهد شد با خوردن میوه ها از بیماری‌های قلبی و دیابت و سرطان جلوگیری نمایید .

توت فرنگی در بارداری

یکی دیگر از خواص شگفت انگیز این میوه وجود اسید فولیک در آن می باشد این میوه از نقایص مادرزادی نوزاد در زنان باردار جلوگیری می‌نماید و میزان اسپرم مردان را افزایش میدهد . همچنین مصرف آن باعث افزایش میل جنسی میشود .

خواص توت فرنگی چربی خون

رنگ این میوه به خاطر وجود ترکیباتی به اسم آنتوسیانین می‌باشد . مصرف آن برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد و برای کاهش چربی و کلسترول خون مصرف آن را توصیه می کنیم . منبع بسیار خوب منگنز و پتاسیم و فولات و فیبر می باشد و برای رژیم های لاغری بسیار مناسب است .

یک میوه خون ساز می باشد و خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد و باعث پاک شدن مواد مضری مانند اوره و اسید اوریک و چربی از خون می‌شود . مصرف آن برای درمان نقرس مفید است به خاطر وجود ویتامین آ یک تقویتی کننده چشم می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد