جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک توت فرنگی

طرز تهیه کیک توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه کیک توت فرنگی خانگی ابتدا یک کاسه را فراهم کرده سپس آرد و شکر قهوه ای را درون کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید ، سپس کره را آب کنید و همراه با گردو به آرد و شکر اضافه نمایید . حالا مایه را درون ظرف مخصوص فر بریزید .

مرحله دوم

فر را قبل از شروع آشپزی با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد پیش گرم کنید و بعد از آماده شدن مایه کیک ، برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید تا طلایی رنگ شود . در این مرحله مایه کیک را برای ۲ الی ۳ مرتبه مخلوط کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد ۱/۳ این مایه را برای رویه کیک کنار قرار دهید و الباقی آن را هنگامی که خنک شد درون ظرفی با ابعاد ۲۰×۲۰ بریزید ، تا لایه زیری کیک شکل بگیرد ، حالا درون یک کاسه تمیز سفیده تخم‌مرغ را با شکر و توت فرنگی و آبلیمو مخلوط کنید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد مواد درون کاسه را با یک همزن برقی برای مدت زمان ۶ الی ۷ دقیقه هم بزنید تا حسابی نرم و رقیق شود . درون کاسه ای جداگانه خامه را ریخته و با هم زن مخلوط کنید تا فرم بگیرد ، حالا خامه را با مواد توت فرنگی مخلوط کرده و هم بزنید .

مرحله پنجم

در این مرحله مخلوط توت فرنگی را به قالبی که مواد را درون آن ریخته بودید اضافه نمایید و سطح روی آن را صاف کنید سپس از همان لایه اولی که کنار گذاشته بودید بر روی مخلوط توت فرنگی ریخته و روی ظرف را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۶ الی ۷ ساعت درون یخچال قرار دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد