جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سیر داغ

طرز تهیه سیر داغ

مرحله اول

برای تهیه سیر داغ خانگی ترد و طلایی پس از این که پوست سیر ها را گرفتید قسمت ته و سفت سیر ها را جدا کنید ، حالا سیرها را درون غذا ساز و یا چرخ گوشت بریزید پس از انجام این کار آن ها را بر روی یک دستمال نخی پهن نمایید تا آب کش شوند .

مرحله دوم

مدت زمان لازم برای خشک کردن سیر ها تقریبا بین ۶ الی ۸ ساعت می‌باشد ، اگر سیر ها خیس باشند در هنگام سرخ کردن به هم خواهند چسبید . حالا یک ماهیتابه لبه بلند را روی اجاق گاز قرار دهید و مقداری روغن به آن اضافه کنید اجازه دهید تا روغن به خوبی داغ شود ‌.

مرحله سوم

در مرحله بعد نصف قاشق چای‌خوری زردچوبه درون ماهی تابه ریخته و با روغن تفت دهید سپس سیر های خرد شده را همراه با نمک درون ماهی تابه ریخته و با حرارت زیاد آنها را هم بزنید و تفت دهید ، در هنگام تفت دادن مرتب سیرها را جابجا کرده و هم بزنید تا از سوختگی آنها جلوگیری کنید .

مرحله چهارم

اضافه کردن زردچوبه باعث آن می شود که سیر ها طلایی رنگ شوند پس از اینکه مواد را کمی تفت دهید و حرارت را کم کنید تاثیر ها طلایی رنگ شوند پس از تفت دادن ، مواد را زمانی که داغ هستند بر روی دستمال نخی تمیز پهن کنید تا روغن اضافی آن گرفته شود

مرحله پنجم

حالا سیر داغ را درون ظرف شیشه ای ریخته و در آن را محکم ببندید سیر ها را برای مدت زمان یک الی دو سال می‌توانید درون یخچال نگهداری کنید و از آن برای تزیین آش رشته استفاده کنید . توجه کنید حتما باید روغن اضافی آنها را بگیرید به صورتی که وقتی سیرها را درون دست گرفتید دست شما چرب نشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد