جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

‌طرز تهیه آلبالو پلو

‌طرز تهیه آلبالو پلو

مرحله اول

برای تهیه آلبالو پلو همراه با مرغ زعفرانی خوشمزه به روش رستورانی و با تمام نکات ریز آشپزی ابتدا آلبالو ها را شسته و سپس هسته آنها را جدا کنید سپس بر روی آلبالو ها شکر ریخته و آن ها را درون قابلمه همراه با مقداری آب بپزید ، میوه ها را جدا کنید و آب آلبالو را دوباره بر روی حرارت قرار دهید تا کمی غلیظ شود .

مرحله دوم

برنج را هم همراه با کمی نمک بخیسانید اگه از برنج ایرانی استفاده میکنید نیاز به خیساندن ندارد ، سپس برنج را شسته و درون قابلمه ریخته و مانند پخت برنج معمولی برنج را بپزید زمانی که برنج به صورت نیم پز شد و دانه های آن کمی نرم شدند ، آن را آبکش کنید .

مرحله سوم

در این مرحله قابلمه را بر روی اجاق گاز قرار داده و کف آن مقداری روغن بریزید روغن که داغ شد برای ته دیگ از سیب زمینی یا نان لواش استفاده کنید . حالا به صورت لایه لایه برنج و آلبالو را درون قابلمه ریخته تا مواد تمام شوند .

مرحله چهارم

حالا هر رابطه اجاق گاز را کم کرده و برای ۳۰ دقیقه اجازه دهید تا پلوی مجلسی و خوشمزه شما دم بکشد بعد از آماده شدن آنرا درون سینی کشیده و به سلیقه خود تزیین نمایید . حرارت پایین باعث می شود که ته دیگ شما نسوزد .

مرحله پنجم

مرغ را هم بصورت معمولی پخته و در کنار این غذای مجلسی خوشمزه سرو کنید . مرغ را میتوانید ریش ریش کنید و بر روی برنج قرار دهید یا اینکه از تکه های درسته مرغ استفاده کنید . با خلال بادام و پسته خوراک خود را تزیین کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد