جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کوبیده بوقلمون

طرز تهیه کوبیده بوقلمون

مرحله اول

اگر میخواهید یک کوبیده بوقلمون خانگی با روش رستورانی تهیه کنید ، گوشت و دنبه را با هم مخلوط کرده سپس به آن پیاز را اضافه کنید و برای دو مرحله گوشت را درون چرخ گوشت ریخته و چرخ کنید ، حالا نوبت اضافه نمودن انواع ادویه می‌باشد توجه داشته باشید که ادویه زیاد طعم کوبیده را تغییر میدهد و خوب نیست .

مرحله دوم

حالا پودر سیر،زعفران،فلفل پاپریکا،نمک،زردچوبه،فلفل سیاه،ادویه کاری را در اندازه های معمولی به گوشت اضافه کنید و برای ۱۰ دقیقه با دست گوشت را ورز دهید تا حسابی جا افتاده شود و ادویه بخورد گوشت برود . روی ظرف را با سلفون بپوشانید و برای دو ساعت درون یخچال قرار دهید .

مرحله سوم

در مرحله بعدی کف سینی فر گاز را با فویل بپوشانید سپس با فرچه روی فویل ها را چرب کنید ، دست خود را خیس کنید از مایه گوشت بردارید حالت دهید و کف سینی بچینید ، زعفران را دم کنید روی کباب کوبیده پخش کنید ، فر را هم از قبل پیش گرم کنید .

مرحله چهارم

حالا سینی را درون فر قرار دهید با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد هنگامی که روی گوشت سرخ شد ، کوبیده ها را بچرخانید و زعفران و کره را دوباره روی گوشت بزنید تا طرف دیگر آن هم برشته شود و کباب خانگی شما هم مغز پخت شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد