جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سالاد ریگاتونی

طرز تهیه سالاد ریگاتونی

مرحله اول

برای تهیه سالاد ریگاتونی حرفه ای و خوش طعم با مرغ ، ابتدا سینه مرغ را درون قابلمه قرار دهید سپس پیاز را به صورت چهار قاچ برش زده و همراه با برگ بو و ادویه ( فلفل سیاه و نمک ) اضافه نمایید . کمی هم آب اضافه کنید و اجازه بدید تا با حرارت پایین مرغ پخته شود .

مرحله دوم

پس از اینکه مرغ پخته شد آن را از درون قابلمه خارج کنید و تکه های مرغ را ریش ریش کنید ، آب مرغ را هم از صافی رد کرده و کنار قرار دهید . در مرحله بعد قارچ‌ها را بشورید و آنها را خرد کنید و بر روی آنها مقداری آبلیمو بریزید .

مرحله سوم

ماهیتابه رو بزارید بر روی حرارت اجاق گاز روغن اضافه کنید و زمانی که روغن داغ شد قارچ ها را درون ماهی تابه ریخته و با حرارت بالا تفت دهید تا آب آن ها کشیده شود . کلم بروکلی رو خورد کرده درون لگن آب قرار بدید برای ۲۰ دقیقه تا تمیز شوند .

مرحله چهارم

حالا نوبت تفت دادن کلم بروکلی آن می‌باشد ، کلم‌ها را درون ماهی تابه ریخته و با مقدار کمی روغن تفت دهید تا نرم شوند .اکنون داخل قابلمه آب بریزید و بر روی اجاق گاز قرار دهید صبر کنید تا آب بجوشد حالا نمک و روغن مایع درون قابلمه بریزید .

مرحله پنجم

در این مرحله پاستا ریگاتونی را درون قابلمه ریخته و صبر کنید تا بپزد و پاستا ها نرم شوند . ماهی تابه را آماده کنید و مقداری کره درون ماهیتابه آب کنید حالا سیر را له کرده و درون ماهیتابه ریخته و با کره تفت دهید .

مرحله ششم

در این زمان تمام مواد خود را درون ماهی تابه بریزید پاستا و کلم و قارچ و مرغ را همراه با نمک و فلفل سیاه و آب مرغ اضافه کنید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم همه مواد با هم به صورت یک دست پخته شوند و آب مرغ کاملا بخار شود اکنون سالاد ماکارونی شما آماده برای سر شده است دست روی سالاد خود را با پنیر پارمسان و پوست لیمو ترش رنده شده تزیین کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد