جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خواص بامیه

خواص بامیه

خواص و مضرات بامیه

دست داریم شما را با خواص بامیه آشنا کنیم ، طبع این گیاه سرد و تر میباشد اگر آن را به صورت نارس بجوشانید و جوشانده آن را مصرف کنید بسیار مقوی می باشد . برای افرادی که دچار مشکل سوزاک می باشند و در هنگام ادرار احساس درد می کنند توصیه می کنیم بامیه را آبپز کنند و آب آن را قبل از غذا مصرف کنند .

درمان سیفلیس در خانه

برای التیام زخم ها مفید می باشد که ریشه آن را به جوشانید و برای درمان سفلیس از آن استفاده کنید . یکی از مضرات و مشکلات مصرف بامیه ایجاد عرق زیاد می باشد . افرادی که دچار ورم روده می باشند می توانند از لعاب بامیه برای درمان مشکل خود استفاده نمایند .

درمان خانگی سنگ کلیه

افرادی که دارای سنگ مثانه هستند می توانند بامصرف جوشانده این گیاه سنگ خود را دفع نمایند . برای درمان تشنج توصیه می شود از دمنوش تخم بامیه استفاده کنیم . برای تهیه دمنوش ۳۰ گرم تخم بامیه را در ۵۰۰ سی سی آب بجوشانید .

لطافت پوست در طب سنتی

یکی دیگر از خواص بامیه مصرف آن برای داشتن پوست لطیف می باشد . بیمارانی که گواتر دارند با مصرف برگ و ساقه بامیه به خاطر ید موجود در آن می‌توانند بیماری خود را درمان نمایند . برای تقویت بینایی مصرف آن را توصیه می کنیم .

درمان خانگی بلغم

این گیاه منبع غنی از ویتامین b۱ می باشد و برای درمان عضلات و اعصاب ضعیف داروی مفیدی می باشد . با مصرف این گیاه فساد خون و بلغم و صفرا و سودا را رفع کنید .

درمان خانگی دیابت

بر اساس تحقیقات محققان مصرف بامیه برای بهبود پانکراس و کبد در افرادی که دچار دیابت هستند بسیار موثر می‌باشد . مصرف آن باعث تعادل در حساسیت انسولینی می شود و بهترین مکمل برای بیماران دیابتی می باشد ، اگر خورش بامیه را دوست ندارید از ترشی بامیه استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد