جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کراکت مرغ

طرز تهیه کراکت مرغ

در ادامه مطلب شما را با روش پخت طرز تهیه کراکت مرغ خانگی خوشمزه و مجلسی آشنا خواهید شد برای شروع سینه مرغ را همراه با پیاز و پودر سیر و پاپریکا و زردچوبه و نمک و فلفل و سیر و چوب دارچین درون قابلمه ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید .

مرحله اول

حالا حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا به آرامی مرغ پخته شود پس از اینکه پخته شد آن را ریش ریش کنید سپس سیب زمینی ها را شسته و در قابلمه دیگری آن را به صورت آب پز آماده نمایید سیب زمینی های پخته شده را پوست بگیرید و آنها را له کنید .

مرحله دوم

یک کاسه مناسب با موادی که دارید انتخاب کنید سپس جعفری خرد شده را همراه با سینه مرغ و پنیر پیتزا درون کاسه بریزید پس از انجام این کار سیب زمینی و یک عدد تخم مرغ را اضافه نمایید و به خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملاً منسجم و یکدست شوند .

مرحله سوم

پس از این که مایه کوکوی‌مرغ شما آماده شد ، از آن به اندازه یک نارنگی کوچک برداشته و با حالت دلخواه خود فرم دهید سعی کنید همه کراکت ها را یک شکل و یک اندازه حالت دهید ، حالا درون یک بشقاب آرد سوخاری را ریخته و درون یک کاسه جداگانه تخم مرغ را بشکنید .

مرحله چهارم

کراکت های آماده شده را درون تخم‌مرغ بچرخانید سپس آنها را درون آرد سوخاری گذاشته تا تمام قسمت های آن به آرد آغشته شود ، ماهیتابه خودتونو روی اجاق گاز قرار دهید و روغن اضافه کنید زمانی که روغن به خوبی داغ شد حرارت را کم کنید و کراکت خوشمزه خود را درون روغن سرخ کنید .

مرحله پنجم

اگر احساس کردید در هنگام سرخ کردن کراکت ها از هم جدا می‌شوند یک تخم مرغ به مایه کوکو اضافه کنید ، برای پخت این غذا از ادویه های مختلف میتوانید استفاده کنید ، غذای خود را همراه با سس و سبزی خوردن تازه سرو نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد