جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه اسکالوپ مرغ

طرز تهیه اسکالوپ مرغ

مرحله اول

اگه میخوای یه خوراک خیلی خوب و خوشمزه و جدید با مرغ درست کنی بهت پیشنهاد می کنم اسکالوپ مرغ رو امتحان کن ، برای اینکار اول باید سینه مرغ و به دو قسمت تقسیم کنی ، بعد از انجام این کار استخوان و پوست مرغ جدا کن .

مرحله دوم

حالا قسمت های برش داده سینه مرغ را به صورت طولی به دو قسمت مساوی تقسیم کنید ، حالا با یه گوشکوب سینه های مرغ رو بکوبید و پهن کنید حالا ادویه ها رو با روغن مخلوط کنید و سینه های مرغ رو طعم دار کنید .

مرحله سوم

در این مرحله گوجه فرنگی رو خورد کنید و درون ماهیتابه با مقدار کمی روغن تفت بدیدسپس سس گوجه فرنگی و پودر سیر و آویشن و نمک و فلفل رو اضافه کنید و با هم مخلوط کنید پس از انجام این کار جعفری های خرد شده را با مقداری آب اضافه کرده و اجازه دهید تا کمی بپزند .

مرحله چهارم

سینه های مرغ را پهن کنید و روی آن را با قارچ خرد شده و پنیر و سسی که آماده کرده بودید پر کنید ، لبه های مرغ را به هم بچسبونید و با گوشت کوب لب ها رو بکوبید تا یکدست بشه ، تیکه های مرغ رو توی آرد بغلتونید و درون ماهیتابه برای ۵ الی ۶ دقیقه سرخ کنید و مرغ شکم پر را با الباقی سس سرو کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد