جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک موزی

طرز تهیه کیک موزی


مرحله اول

برای تهیه کیک موزی خوشمزه خانگی ابتدا از مرد ها را درون کاسه ریخته و آنها را خرد کنید تا زمانی که پوره شوند ، حالا کره آب شده را به موزها اضافه کرده و با همزن برقی برای مدت زمان یک دقیقه مخلوط کنید ، سپس آن کاسه را کنار قرار دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد درون یک ظرف جداگانه تخم مرغ را بشکنید و به آن شکر قهوه‌ای و وانیل را اضافه کنید این مواد را با همزن برقی مخلوط کنید تا زمانی که پف کند و کشدار شود ، سپس پوره موزی را که آماده کرده بودید به آنها اضافه کنید .

مرحله سوم

مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده سپس آرد و بکینگ پودر را همراه با جوش شیرین مخلوط کرده و در ۳ مرحله آنها را الک نمایید . آرد را آرام‌آرام به مایه کیک ساده اضافه کنید ، مواد را با لیسک به صورت دورانی و در یک جهت هم بزنید تا کاملا یکدست شوند .

مرحله چهارم

در مرحله بعدی فندوق خرد شده را همراه با شکلات به مایه کیک اضافه کنید و کف قالب لوف خود را چرب کرده و درون آن کاغذ روغنی قرار دهید حالا مایه کیک را درون ظرف بریزید و پس از آن یک عدد از موزها را به صورت طولی برش داده و به آن آب لیمو بزنید و بر روی کیک قرار دهید .

مرحله پنجم

فر رو از قبل گرم کنید و قالب را برای مدت زمان ۵۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید ، یک سیخ چوبی برداشته درون دسر موزی خوشمزه فرو کنید اگر به راحتی در آمد به این معنی است که کیک شما کاملاً مغز پخت شده است . روی کیک عسل بمالید و همراه با دمنوش های گیاهی و گرم نوش جان کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد